Ne zaman yolumu kaybetsem, ne zaman desteğe ihtiyacım olsa, kitaplar sığınağım oluyor. Ve işin garibi ihtiyacım olan her şey okuduğum kitabın içinde beni bekliyor.. Şu anda da böyle, tek değilim biliyorum.
"Öylesine kaybolmuştum ki bulamıyordum artık içimde neyi yitirdiğimi, neyi kirlettiğimi.. Öyle uzaklaşmıştım ki kendimden, kendimi bulmak için birine ihtiyacım vardı."
"İnsanlar arasındaki bu büyüye inanmak gerekir. Karşılaşmalara, tesadüflere inanmak gerekir. Mucizeler..Yaşadığımız her şeyin, en anlamsız görünenin bile, ardında bir anlam yatar."