Geçenlerde bir kitapçı da kitap alırken kasada ki arkadaş bana " uzun aradan sonra roman alan kişilerden birisiniz " dedi. Bende niye öyle dediniz dedim. " Bir modadır, gidiyor. Her gelen bir psikoloji veya evren kitabı alıyor. Şimdiki yazarlar da hep bunları yazıyor " dedi. Bende kendisine, eskiden yazarların her zaman etkilendiği bir çok edebi akımlar vardı, şimdi var mı ? dedim. Eskiden insanlar ne bulursa okurdu, şimdi Tlf dan başka ilgi alanları yok dedim ve en önemlisi ne biliyormusun dedim. Eskiden insanlar düşünür , okur ve tartışırlardı. Şimdi onu bile insanlar adına Tlf lar yapıyor dedim. İşte bu yüzden psikoloji ve evren kitaplarına şimdi çok ihtiyacımız var dedim. 🤓🤓