Kral yine kral gibi öldü.
yeri geldi çok kızdım dedim bu nasıl insan hep kadınları kullanmış ama baktım durumu çok farklı oldu kendinin aşağıladığı kadınlar kendi silahıyla vurdu ama ölmesine izin vermediler hayatından gittiler ama elleri yinede üzerindeydi Kenanın. Ah! Vefalı kadınlar üstelik Kenanı ne kadar da çok sevmişlerdi ve çok acı çekmişlerdi. Bazen ilahi adelet dedim kenan için ama içim de hep biliyordum bu hikaye farklı olacaktı ve oldu. Kral dı gariban oldu ve Üstat olarak öldü. Korktun şey ölümdü ama hayatta tek huzurla yaptığın şey yine ölümün oldu Kral Kaybederse
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öfke ve pişmanlık aslında hep kol kola gezen duygulardır.Annesinin eteğinden çeken çocuklar gibi hangisi öne geçse diğeri ne yapar eder bir süre sonra yeniden öne geçmeyi başarır