Ferhat

Ferhat
@6ferhatp_5
“Ne yanar kimse bana âteş-i dilden özge Ne açar kimse kapım bâd-ı sabâdan gayrı..”
@6ferhatp_5·
·
sabitlendi
"Şu telaşlarım bir bitse diyorum. Belki uzaklara giderim. Çoktandır gitmek istediğim yollar var.."
Alıntı
Reklam
İnsanın biyoloiik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor...
Sayfa 16·Kitabı okuyor
Kalbin bir gece gibi kapkara senin!
İnsan, Bir damla kan ve bin endişe,
Reklam