Çok güzel bir kitap çoğu yerinde gözyaşlarıma hakim olamadım bilmiyorum ama çok farklı çok güzel bi anlatım hakim. dertleşmek istiyorsanız mükemmel bir kitap diyebilirim❤ O kadar samimi bir şekilde yazılmış ki o Samimiyeti her satırında hissedebilirsiniz.