Medi oztkn

Medi oztkn
@72idem
Sana şiirler biriktiriyordum fen bilgisi defterimde ama sen yoktun.. Ben, senin beni sevebilme ihtimalini seviyordum, suni teneffüs saatlerinde..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Unutmak en iyisi. Ama unutmak zor gelir insana. Hatırlamamak daha iyi. Unutmakla hatırlamamak aynı şey değil nasıl olsa.
"Bir şeyi gerçekten istersen, onu gerçekleştirmen için bütün evren iş birliği yapar..."
Sayfa 56·Kitabı okudu
" Peki dünyanın en büyük yalanı ne?" diye sordu delikanlı, şaşkınlık içinde. "Ne mi? Hayatımızın belli bir anında, yaşamımızın denetimini elimizden kaçırırız ve bunun sonucu olarak hayatımızın denetimi yazgının eline geçer.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Şimdi bilye ve artist resmi dağıtma sırası bende, çünkü "sevgisiz hayatın hiçbir anlamı yok..."