📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okudukça dikkatimi çeken şey şu oldu; sürekli insan(yakışıklı Smith karakteri) olsun, hayvan(Beyaz diş) olsun, olduğu gibi kabul görmediklerinden dolayı ikisinin de yaptığı ortak şey kendinden güçsüz olanlara hırçınlık ve zorbalık. Ve sürekli “yaratılışlarının onların suçu olmadığı” vurgusu. Burda ki mesaj o kadar derin ki gerçekten keşke herkesi olabildikleri gibi kabul edebilsek, sevgiyle ve saygıyla yaklaşsak o zaman her şey çok farklı olurdu eminim...