Jack London gene şaşırtmadı, gene içten içe güzel ve derin mesajları insana sancılı bi şekilde geçiren bir kitap okudum. Kitabı çok severek, yer yer üzülerek ve çok kızarak okudum. İnsan olsun hayvan olsun oldukları gibi kabul görseler bu kadar hırçınlık, zorbalık ve güçsüzü ezme durumu olmazdı belki de. Hayat bir canlıya ne öğretiyorsa ona göre şekilleniyor yaşamındaki davranışları. Ve tabiki sevgi... sevgisizliğin açtığı yaralar çok derin ve o yaraları gene sevgi iyileştiriyor.