Nur odabaş

Nur odabaş
@7nur
Hayatı ve kendilerini önemseyenler daha iyi ses çıkarıyorlar ölürken.Hiç dikkat ettin mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gölge insan demekti,insanda para.Para da esrar,seks ve uyku.
Hayat, magmanın tabanları yakmaya başlayacağı güne kadar var. Daha sonrası yok. Küllerin aşkları,dostları olmaz. El ele bile tutuşmazlar. Rüzgar izin vermez. Savrulurlar. İnsanlar gibi. Bronzlaşmış tatilcilerin tanımadıkları denizlerin akıntılarına kapılmaları gibi... Yanık kokan bir dünya. Tüten insanlar. Dumanlı bir hayat. Cehennemden biraz daha serin bir dünya...
İnsanlar sadece sevdiklerini kaybedince üzülmezler.Adil olmayan her ölüme üzülürler.İntihar adil değildir..
Amanda Von Ludwig·Kitabı okuyor
Alıntı
Sevgi de öyle büyük bir gönül borcu ya da gurur payı vardır ki yeni doğmuş bir sevgiyi başı boş bırakmaya gelmez.
Sayfa 34 - Can yayınları·Kitabı okudu