“Seviyor musun beni” dedi.
“Evet” dedim.
“Peki ne kadar seviyorsun?” dedi.
“Minik bir serçenin göz yaşı kadar” dedim.
“O kadarcık mı? O kadar mı değersizim?” dedi.
“Serçeler göz yaşı döktüklerinde ölürler” dedim.
Sustu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anladım ki: İnsanlar; Susanı korkak. Görmezden geleni aptal. Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar.
Oysa ki; Biz istediğimiz kadar hayatımızdalar. Göz yumduğumuz kadar dürüstler ve sustuğumuz kadar insanlar.