İnsanlara sevildiğini, değer gördüğünü hissettirip daha sonra da yüzüstü bırakmanız komik. Hemde trajikomik cidden. Siz sanmayın ki, o size canını verebilecek kadar seven insanı ardınıza bakmadan bıraktığınızda hayata küsecek. Aksine adımlarını daha sağlam basacak. Ve düşünceleri derinleşecek. Sizin aksinize gerçek sevgiyi yaymak için elinden geleni yapacak.!
"Günün birinde son yemeğini yiyip, son çiçeğini koklayıp, bir arkadaşına son kez sarılacaksın. Son kez olduğundan haberin bile olmayacak, o yüzden sevdiğin her şeyi tutkuyla yapmalısın işte. Kalan yıllarının kıymetini bilmelisin çünkü devamı yok."
Uykusuz gecelerim oldu benim, gözyaşlarımın tuzu yanaklarımı eritecek sandığım vakitler.
vakitsizliklerim de oldu elbet, erken dediklerim, geç kaldıklarım, boş verdiklerim, boş vermişliklerim.