Çıplaklığım şimdiden garip geliyor bana. Bedenim modası geçmiş gibi görünüyor. Mayo giyer miydim gerçekten,sahilde? Giyerdim, düşünmeden, erkekler arasında, bacaklarımı, kollarımı,kalçalarımı ve sırtımı sergileyerek görülebildiğimi umursamadan. Utanç verici,ahlakdışı. Bedenime bakmaktan kaçınıyorum, utanç verici ya da ahlakdışı olduğundan değil de, onu görmek istemediğimden. Beni böyle tek başına belirleyen bir şeye bakmak istemiyorum.