Herkes ayrılıyordu sürekli nihayetsiz ayrılıklarla ölüydü Hayat kim neden şikayet ediyorsa Aslında arkasında bir ayrılık vardı Bütün sıkıntılar bir ayrılığın maskelenmiş haliydi insanın ana sıkıntısı ana hikayesiydi Ayrılık birleşmek kavuşmak nasıl hoşsa Ayrılık o denli nahoş kelime hoşnutsuzluk uyandırsa da ana Hikayemiz buydu ayrılıklara dayanıklı olmaktı esas olan bunu fark etmek ister leştir mek Halil'e canımı sıktı Sonunda Ayrılık Varsa bağlanmak niye?