Sermaye ne hikaye yazabilir ne efsane! Her şey insanla güzel..... hakiki insanla mal sahipleri müesseselerinde ki "o bir insanı" görebildikleri sürece sırtları yere gelmez.Devletler tek bir insanı kıymetle görüp de o bir insan için dağları deler olduğunda yıkılmaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne olurdu bizi bir geceliğine o sergiye emanet etselerdi .Sabaha kadar kalsaydık orada .ibadet edip tekrar baksaydık.... baktık larımızı görse idik ... gördüklerimizi gönlümüze nakşetse idik .....ve orada Allah kelamını yazmak için ömrünü yazıyı adamış hattatların ruhaniyetini öylece hissetse idik...
temel sorunumuz şu :ürettiğimiz kullandığımız teknolojinin ahiret inancımızı sarsmaması için neyi nasıl Niçin kullandığımız ın idrakinde olmamız gerekiyor
Tarihi bir bütün olarak kavramayı asla göze alamıyoruz ne Osmanlı çöktü denildiği tarihte Osmanlı bütün kurumları ile çökmüştü nede Osmanlı tebaası bir zamanlar meleklerden oluşuyordu Tıpkı günümüzde olduğu gibi iyisi de vardı kötüsü de