Biraz önce o kadar iğrenç bir alıntı okudum ki; eminim paylaşan kişi de yazdığı alıntının ne kadar berbat olduğunu biliyor ki yorumlara kapatmış. Her neyse şundan artık çok eminim; bu ülkede ciddi bir cehalet sorunu var, hani her şeyi geçtim, Allah'ı kendinize rakip görecek ve hatta Allah'tan yüksek görecek kadar mı alçaldınız? Modern olacağız diye diye Avrupa'nın mandası oldunuz. Ama şu bir gerçek ki; burası Türkiye, din de İslam, ki kendi de eminim ki Müslüman. Ne okuduğunuzu, alıp ne paylaştığınızı idrak edemeyecek kadar şuursuzsunuz (bazıları). Hadi paylaşan kişinin beyni yetmemiş, beğenen 2k+ kişi de mi aynı cehalet kuyusunda, bir de alıp tekrar paylaşanlara hiçbir şey diyemiyorum. Allah sizi ıslah etsin. Bir zamanlar firavun da "ben Rabb'inizim." diyordu ya hani açın Yasin suresi 92.ayeti okuyun, tabii anlayacak seviyede olduklarını sanmıyorum da neyse. Kibir aynı kibir ama her şeyin üstünde Allah'ın gücü var ve daima galip gelecek olan da O'dur: "... Çünkü sen, ne yeri delebilirsin ne de dağların boyuna erişebilirsin." (İsra, 37)