Yani sevdiğimiz kişiler ve yerlerle çevrelensek güzel olurdu. Güzel bir şey! Ama günün sonunda öyle olmadığı gerçeği var. Hayatımızdaki iyi şeyler, gerçekten tuhaf şeyler kadar yer tutuyor mu? Bütün iniş ve çıkışlarımızdan hangisi kim olduğumuz üzerinde daha derin iz bırakıyor? Bir seçim yapma hakkımız var mı?