Mustafa A.

Mustafa A.
@97mustafa
Hayat felsefem ; '' Bitti diye üzülme, Yaşandı diye sevin''
İstanbul
94 kütüphaneci puanı
181 okur puanı
Ocak 2015 tarihinde katıldı
Bazen duygu o kadar ağır, o kadar baskın olur ki bu yükü taşıyamayacağından gözlerini kapamayı seçersin
Reklam
Pisletmedik diye temiz mi kaldık
Bazı insanlar kendilerinden üstün olanlara hizmet etmek için doğmuştur.
Gözlerinden düşen sadece yaş mı? O çok güvendiğin insanlara ne demeli?
Kitaplarda tanıdığım tüm kadınlardan güzelsin.
Reklam