(Rüya) 07.05.2026
(Yeşil takvimin üstünde 2080 yazıyordu. Çocuk siyah bir kanepede öylece oturuyor,Lilithin dönmesini bekliyordu.
Lilithin dönmeme ihtimali onu korkutuyordu. Aşkı için imkansız bir savaşa giren Lilithin şansı %1’di.
Kapı çaldı çocuk hışımla kapıya koştu. Gelen Lilith’di bilekleri ve kolu yara bere içindeydi. Normal bir insanın ayakta bile duramayacağı yaralar taşıyordu vücudunda ancak değil yorgunluk acısını bile duymuyor dimdik ayakta duruyordu.Yüzü kan içindeydi ama güzelliğinden bir şey kaybetmemiş hatta daha da güzel olmuştu,gözbebekleri yeşil değildi,kıpkırmızıydı
Çocuğu kurtararak rüştünü ispat etti.)
Lilith: Hepsini bitirdim
kaçacak hiçbir yer yok. -çaresizler-
Onları kurtaracak hiçbir güç yok
Birbirlerinden kaçıyorlar.
Yalnız kaldılar -Senin gibi-
Bütün yalnızlıklarıyla kan kusuyorlar.
Senin için
Dağları delmedim
Dağları yaktım.
(Lilith çocuğun onu bırakmasından korkuyordu. Çünkü hedefe ulaşmış bundan sonra çocuğun onu terk edeceğini sanıyordu.)
(Çocuğun gözleri doldu,sadece bir antlaşma değildi artık aralarında ki Lilithe aşık olmaya başlamıştı,Evet çocuk karanlığa aşıktı artık.)
Çocuk: Utanıyorlar mı ?
Lilith: Utanmazlar mı ?
Hepsi pişman
Seni arıyorlar
İnsan ayırma dedin ama insan ayırdım
Kötüler ve En Kötüler olarak -
Hiçbir özgürlükleri yok-
Onları anlayacak kimse yok-
Acıdan başka hiçbir şeyleri yok.