"Şimdi bakıyorum da zaten ben hiçbir şeyi doğru anlayamamışım. Onu konuştuklarıyla değil, yaptıklarıyla yargılamalıydım. O beni güzel kokulara boğuyor ve bir şekilde hayatımı aydınlatıyordu sonuçta. Kaçmamalıydım! O zavallı kurnazlıklarının ardında sakladığı yumuşacık kalbini görebilmeliydim. Çiçekler böyle tutarsızdır zaten! Ama ben onu sevmeyi bilemeyecek kadar gençtim o zamanlar.
"Eğer artık sen bende güzel değilsen, eğer artık ben sende güzel değilsem, eğer artık her gün en az bir defa kavga ediyor hale geldiysek ve fıkralar hakikaten komik gelmemeye başladıysa..."
- Düzelmez mi diyorsun?
"Düzelir... Gene bozulur sonra... Belki gene düzelir.. Bir kere bozuldu ya, illa ki bozulur sonra."