Soru: "Ne için yaşıyorum?" Cevap: 'Sonsuz büyük mekânda, sonsuz zamanda, sonsuz küçük parçacıklar, sonsuz küçük bileşimler içinde değişirler ve eğer bu değişimlerin yasalarını kavrayamadığın için bu soruyu soruyorsun; yani, yeryüzünde niçin yaşadığını da hiç anlayamazsın. 'Deneyimsel bilimlerin hayatın bu sorusuna karşı cevabı, genel olarak böyle anlatılabilir sanırım.
'Niçin doğdum? Niçin yaşıyorum? Niçin istiyorum? Niçin çalışıyorum? Niçin öleceğim". Ya da şöyle de ifade edilebilir: 'Hayatımda kaçınılmaz olan ölümümle yok olmayacak bir anlam var mıdır?"