Niçin böyle? Anlayamıyor
Niçin böyle? Kim bilir
Niçin böyle? Hayat bu. Bir şeyler oluyor, birçok şeyler, insanın istediği ve istemediği birçok şeyler... Sebebi anlaşılmıyor. Pervin bunu anlamaya hiç muktedir değil. Hayatındaki vakaların sebeplerini neticelerine bağlıyabilecek zihni meleklerden, hele hafızadan pek mahrum. Kendi hayatını tahlil etmeğe gelince aptallaşıyor