Kitap her yıl düzenlenen kızılderilerin festivali olan Powwow eğlencesine bir şekilde yolu düşen 13 ayrı kişinin ağzından yazılmış.
Her birinin festivale katılış amacı farklı; biri hiç görmediği babasını görecek, biri sadece torununu izlemeye geldi, başka biri de Powwow ödülünü çalmayı planlıyor. Ve hepsinin hayatlarına kısa kısa göz atarak en sonunda kendimizi festivalde buluyoruz.
Yazım olarak çok durağan bir kitaptı. Hep birşey olacak heyecanıyla okudum ve sona doğru birşeyler oldu, bu sefer de ben anlamadım. Bana göre sonu havada kalan bir kitaptı. Belki devamı gelecektir.
Okuyanlar beni eklesin, sonunu konuşmak isterim.