Hayat bazı insanlar için ne kadar zor olabiliyor,fiziksel veya zihinsel engelli olan insanların duygularını anlamak bizlere ne kadar uzak, acıma duygusu empati kurduğumuzu zannetmemize mi yol açıyor...kitap bittiğinde onlarca soru kalıyor aklınızda, her bölümün sonunda derin bir nefes alıp içinizde buruk bir his ile Melody ‘nin yerinde kendinizi düşünmekten alamıyorsunuz.
Not1_Eğitim sisteminde on yaş üstü tüm çocukların okuması gereken bir kitap olarak tavsiye edilmiş
Not2_Orjinal ismi ‘Out of my mind’ olan kitabın çevirisinde kahramanın ismi Melody olunca ‘İçimdeki Müzik’ güzel bir isim olmuş...