Aslıhn

Nihayetinde tüm insanlar zaman konusunda iyimserdir. Başkalarıyla bir şeyler yapmak için yeterince zamanımız olduğunu düşünürüz hep. Onlara bir şeyler söylemek için zamanımız olduğunu. Sonra bir şey olur ve elimizde yalnızca keşkeler kalır.
Reklam
İnsanların kim olduğunu ne yaptıkları belirler. Ne söyledikleri değil.
Anlaşmanın ihtimali yoksa, konuşmanın lüzumu yoktur.
Aslında hiçbir şey okuyamıyorum; neşeli kitaplar da üzücü kitaplar kadar üzüyor beni.
Ben üzgün olduğumda sen beni hiç avutamadın, üzüntümün yanında çaresiz bir çocuk gibi kaldın. Ama bir süre sonra, delice ya da şımarıkça bir şey yapıp beni üzüntümden nasıl çıkaracağını bulurdun.
Reklam