Zeliha

Zeliha
@ASzelisOM
Fotoğraflar şahsıma aittir
Uyanıkken ve uyurken yaşadığım dünyalar birbirinden tamamen farklıydı. Bu iki dünyanın, onu yaşayan kişinin kendim olması dışında hiçbir ortak özelliği yoktu.Sanki iki yaşamı da tecrübe eden kişi olarak bir köprü görevi görüyordum.
Sayfa 10 - İndigo kitap·Kitabı okudu
Reklam
Kaybedecegini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o ama bozmadım Özdemir Asaf

Zeliha

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
7 saatte okudu
·
2026 13. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
İnsan her şeyini kaybettiğinde,elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır.
Sayfa 50 - Türkiye iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Sorumluluğun da bir sınırı var.. İnsanın artık daha fazlasını yapamadığı bir yer..
Sayfa 11 - Türkiye iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu