Okuduğum en iyi kitaplardan biri kesinlikle. İnsan eylemlerinin ne kadarını kendisi yapıyor ne kadarını yönlendirilmeyle yapıyor sorusunun cevabı muhteşem verilmiş. Herkesin mutlaka okuması hatta dönüp dönüp tekrar okuması gereken bir eser. Uyandırıcı etkisi çok yüksek, zamanının çok ötesinde. Başucunuza koyunuz efenim.
Müptezellerdeki tadı vermeyen vasat ve ergen edebiyatı kokan bir kitap. Sanki zorlama bir psikopat çocuk imajı çizmeye çalışıyor gibi geldi. Edebi açıdan da vasatı aşamayan bir kitap yarıda bıraktım.