Kitabi Oxford bookworms library den aldım uzun zamandır İngilizce kitap okumak istiyordum aslında okuyup okuyamayacagimdan da emin değildim bu sebeple başlangıcı romanla değilde Oxford'un stage 6 bir kitabıyla başlamak istedim. İlk 10 sayfa biraz sıkıntılı geçse de sonradan İngilizceye alıştım ve kitap akmaya başladı. Bana güzel bir deneyim yaşatan bu kitabı konusu itibariyle de oldukça beğendim, belki Türkçe okusadım bu kadar beğenmeyebilirdim, bana kalırsa okumadiginiz ama aşina olduğumuz bu tür hikayeleri yabancı dilde okumaya çalışmak bize apayrı bir deneyim sunuyor. Sonuç olarak eskiden okuduğunuz ya da gençken okumadiginiz çocuk klasiklerini yabancı dilde okumayı deneyin derim. İyi okumalar.