“ - Geçmişe hiç saygınız yok mu? Ata annelerinizin düşündüklerine ya da inandıklarına?
+ Elbette hayır. Neden olsun ki? Onlar çoktan gitti. Ayrıca bizim bildiğimizden daha az şey biliyorlardı. Eğer geçmişimizin ötesine geçememişsek ona layık değilizdir; ve bizleri geçmesi gereken çocuklarımıza da layık olamayız.”