Kalemine sağlık Ahmet Kara.
Kitabı beğenerek okudum. Öyle ciğerden bir Milli Mücede anlatımıydı ki kitap bitsin istemedim.
Milli mücadelemizin Karadeniz kısmını anlatan bir roman ilk defa okudum.
Yüce Mevla biricik vatanımızı kıyamete kadar korusun.Amin.