Merhabalar… çaylak ile filozof 6. Kitap özgürlük… insan ancak hakiki manada Allah’a kul olduğunda özgür olacak kavramı üzerinde kurgulanmış. Yine çok güzel çok akıcı. Son bir şey, yazarın diğer kitaplarını okumadım ama çaylak ile filozof serisi bence çocuklara uygun değil. Olsa bile ortaokuldan sonrası için ideal. İçindeki felsefi kavramlardan, değişik anlatılardan tutun da soyut tüm kavramlar bence bir çocuğun idrakinin çok üstünde. Neyse takdir yüce okuyucundur…. Yine yeniden iyi ki varsın Özkan Öze…