Olmak ya da olmamak, işte bütün mesele bu!
Düşüncemizin katlanması mı güzel
Zalim kaderin yumruklarına, oklarına,
Yoksa diretip bela denizlerine karşı
Dur, yeter demesi mi?
Sadece bizi en mutlak anlamadaki hiçliğin içerisine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.
Stefan Zweig
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okurken başlarda sadece basit bir töre cinayeti olarak düşünebilirsiniz ki ben de başlarda böyle sandım. Shakespeare tiyatro oyunlarında kitaplarındadaki spoileri ilk cümlede verir, Hamletin ilk cümlesi: Kim var orada! dır. Kitap sadece bir töre cinayeti değil, ilk cümlede olduğu gibi: var olmak mı var olmamamak mı? Yaşamak mı yaşamamak mı ? Gibi bir sorunsalların içindedir. Bir töre cinayetinin içerisine gizlenmiş depresif ve sorgulayıcı bir hayat bulunmaktadır ama kitabın böyle olması okurun içini karartacak şekilde değildir. Kitabı okurken çok keyif alacağınız garantidir, Şiddetle okumanızı öneririm.