Ahmet Dündar

Ahmet Dündar
@A_met21
Yaralanmıştım yüreğimde acılı bir sızı vardı. Büyük günahlar işlemiş suçlu gibi yargılanıyordum. Çaresizlikti yaşadığım,seviyordum,dilsizdim,konuşamıyordum. Aşk ve sevgi neden bu kadar lanetlenmişti bu kentte?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızım ve acı çekiyorum. Kaygılıyım. Okuduğum kitaplar bile dindirmiyor acılarımı.
Bunca yıldır, bir kıza aşık olmadığım için kendimi suçluyorum Ask güzel, kutsal bir duygu. Onu göremezsen, dokunamazsan da, düşünmek, varlığıı hissetmek tarifsiz bir ılıklık veriyor yüregine insanın....
Aşk, güzel güzel olmasına ama rahat bırakmıyorlarki insanı. Aşık olduğum duyulsa herkesin ağzına sakız olurum. Buralarda yasaktır aşk , alay ederler, küçümserler, gülerler adama... Aşık olmak zor bu kentte.
Zaman öyle bir ilaçtır ki, hiç istemediğiniz halde bazı acıları size unutturur