Yaralanmıştım yüreğimde acılı bir sızı vardı. Büyük günahlar işlemiş suçlu gibi yargılanıyordum. Çaresizlikti yaşadığım,seviyordum,dilsizdim,konuşamıyordum. Aşk ve sevgi neden bu kadar lanetlenmişti bu kentte?
Bunca yıldır, bir kıza aşık olmadığım için kendimi suçluyorum
Ask güzel, kutsal bir duygu. Onu göremezsen, dokunamazsan
da, düşünmek, varlığıı hissetmek tarifsiz bir ılıklık veriyor yüregine
insanın....
Aşk, güzel güzel olmasına ama rahat bırakmıyorlarki insanı. Aşık olduğum duyulsa herkesin ağzına sakız olurum. Buralarda yasaktır aşk , alay ederler, küçümserler, gülerler adama... Aşık olmak zor bu kentte.