Ey Zerdüşt! Şaklatma kırbacını bu kadar korkunç bir şekilde ne olur! Biliyorsun, gürültü düşüncelerin katilidir ve tam da şu anda aklıma çok şefkatli düşünceler geliyor.
İkimiz de gerçek birer iyilik etmeyen ve kötülük etmeyeniz. İyinin ve kötünün ötesinde bulduk adamızı ve yeşil çimenlerimizi - sadece biz ikimiz! Sırf bu yüzden zaten birbirimize karşı iyi iyi olmalıyız!
Fakat her şeyi çiğnemek ve hazmetmek - bu gerçekten domuzlara has bir özelliktir! Her zaman a-i demeyi - bunu sadece eşek ve onun gibi düşünenler öğrenir!