“böyle kalması derken, böyle zeki mi demek istiyorsunuz - böyle doğal? ah, onun zerre kadar umurunda değil. her şeyini açıkça dışa vuruyor, çünkü bunlar içinden taşıyor. kendi hisleri var, kendi standartları; kendisiyle gurur duyması gerektiğini her zaman hatırlamıyor… gafları sevimli, hataları ilginç… kendisi birinci sınıf ama kendisini ikinci sınıf için tüketiyor. o, hayatın ta kendisi ve taklitlerle ilgilenmiyor. her şeyi birbirine karıştırıyor ama fikri olmadığı tek bir şey bile yok. her şeye geniş bir açıdan bakıyor - sanki himalayalar’ın tepesinden bakar gibi - ve dokunduğu her şeyi yüceltiyor. her şeyden öte, abartıyor - yani kendi gözünde demek istiyorum. sizi ve beni abartıyor.”