B.A

Gençler deneyimin bir bozgun olduğunu, biraz bilgi edinmek için her şeyi yitirmek gerektiğini bilmezler.
Reklam
Ve adaleti kendi yaşamında bile egemen kılamayan kişi adaletten dem vurabilir mi?
Önemli olan insanca ve basit olmak. Hayır, gerçek olmaktır önemli olan, hepsi girer bunun içine, insanlık da, basitlik de. Ve ben dünyada olduğum zaman değil de ne zaman daha gerçek olurum ki?
Çalışmak, çalışmak ve daha çok çalışmak! Ancak o sayede hedefinize ulaşabilirsiniz.
Bilge birinin dediği gibi hayat çok kısa ve öğrenecek de çok şey var.
Reklam