Vedat

Vedat
@Abakvedat
Viktor hugo yaşasaydı ne derdi
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar.
İnsanlar seni kontrol edemediği zaman, senden nefret eder.
Dua ve tövbelerle geçirilecek bir hayat bile savaşın sorumluluğunu ve günahını temizlemeye yeterli değildir.
Vicdan, ahlaktan farklı olarak bir ‘güç’ durumudur... Bir başlangıç hali... Doğaya, tarihe, geçmişe ve geleceğe duyulan bir “ilk sorumluluktur”