Kitabı okurken duygulanmamak ve heyecanlanmamak elde değil.Naziler tarafından yahudilere yapılan “Struma faciası” ve SSCB-nin krım türklerine karşı yaptığı “Mavi alay olayı” çok dokunaklı bir biçimde yazar tarafından kaleme alınmıştır.Yazarın sayesinde Schubertin “Serenade” eserine bağımlılık yaptığımı da belirtmek isterim.. :)