Gençlik bir hayat devresi değil, bir akıl halidir. Yıllar cildi buruşturabilir, ancak heyecanların bitişiyle ruh buruşur. İnsan,kendine olan güveni kadar genç, kuşkusu kadar yaşlı, Cesareti kadar genç, korkuları kadar yaşlı, Umudu kadar kadar genç, bezginliği kadar yaşlıdır. Hiç kimse fazla yaşamakla yaşlanmaz.Insanlari yaşlandiran,ideallerinin bitmesidir.Kalbi sevdikçe,neşe duydukça,güzellikleri fark ettikçe,beyni yeni şeyler keşfettikçe herkes gençtir.Insanlar yaşadıkça yaşlandiklarını sanırlar, oysa yaşamadıkça yaşlanirlar.İnsan yaşlı olmaya karar verdiği gün yaşlanir..
W.E.Gladstone