Abdullah

Abdullah
@Abdullah_1907
Zaman akıp gidiyor. Onu tutmaya çalışma onla beraber sürüklenmeye bak...
Kendimden bile soğumuşken sana nasıl ısınabilirim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İmkansız İmkansız olan şeyler yapılabilene kadar imkansız olarak kalır
Yazım mı kötü yazgım mı kötü
Benim el yazım kötüdür Harflerim buruşuk, yorgun ve sevimsiz Kendim okuyabilsem yeter derim hep Zaten kimse o kadar uzun yazılar okumak istemez Kısaca okur özet geçer Üstünkörü Aynı şekilde sıkıntılarımızı detaylı dinlemezler Kafalarını sallayıp bi kaç basma kalıp söz söyleyip kestirip atarlar Adet yerini bulsun diye Yine kendimizle baş başa kalırız işte
Şiir
Bazen de insan yaptıklarının değil de yapamadıklarının cezasını çeker
Hayata Dair

Abdullah

, bir kitap okudu
Puan vermedi·488 syf.·
2025 1. kitabı
Mario Puzo
9.1/10 · 3.048 okunma