İnsanlar, kabirdeki ölülere çağrıda bulunmayı ve onlardan yardım dilemeyi ibadet olarak görmüyorlar; ibadetin rüku, secde, namaz, oruç gibi şeylerle sınırlı olduğunu sanıyorlar...
Onlar, "Dua ettiğimiz ve yardım dilediğimiz bu putların bizim ilanlarımız ve rablerimiz olduğuna inanmıyoruz, aksine onların da bizim gibi mahluklar olduğuna inanıyoruz, fakat onlar bizimle Allah arasında aracılar ve onun katındaki şefaatçilerimizdir." Diyorlar...
Allah aracılardan ve şefaatçilerden müstağnidir. O, kuluna şah damarından daha yakındır