Eskiden mağazaların üzerinde TEŞHİR salonumuz üst veya alt kattadır şeklinde yazılır vardı, ürünleri göstermek için. Şimdi insanlar kendini teşhir ediyor. kimi malını mülkünü kimi bilgisini kimi cehaletini kimi bedenini!!!
Heeeeyyy bunlar bende var gibi!!!
kimse insanlığını açık etmiyor ne yazık!!!
Herkes hayattan almak ister fakat kimse ona bir şey vermeyi düşünmez. Bencil, soyguncu, istismarcı, asalak olarak atıldıkları hayatın anlamını başkalarının sırtından geçinmekte bulurlar.