📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ben de günahkar kullarındanım Allah’ım…
Bir ‘Kulhuvallahi’ bilirim dualardan,
Bir de ‘Ya Rabbi şükür’ demeyi doyunca.
Bir kere oruç tutmam ramazan boyunca,
Ama çekmediğim kalmadı sevdalardan.
Ben de günahkar kullarından Allahım!…”
Bir Tanrı'ya sahip olmak, ona hizmet etmek demekti.Beyaz Diş'in görevi buydu. Korktuğu için hizmet ediyordu, sevdiği için değil.Sevginin ne olduğunu bile bilmiyordu o.