Ayşegül Atmaca

Ayşegül Atmaca
@Acel12
Çocuklar, kitaplar ve kahvem... En sevdiğim üçlü
öğretmen
lisans
Ankara
2 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Ayşegül Atmaca

, bir kitap okudu
8/10
·252 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 8. kitabı
Emine Şenlikoğlu
7.8/10 · 573 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan, dünya üzerindeki bütün canlılardan farklı ve özeldir. Bu sebeple diğerleri üzerinde egemendir ama asla kendin neslinin üzerinde acı ve gözyaşıyla egemenlik kurmamalı. İyi ki kitaplar var...
"Çocukluğun en güzel hatıraları, evde ikindi vakitlerinde yaşanır."
Sayfa 144·Kitabı okudu