Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap.Özellikle öğretmen ve öğretmen adaylarının. Çünkü bir öğretmenin,öğrencilerin hayatını nasıl değiştirebileceğini gözler önüne seriyor. Bu kitabı ikinci defa okudum ve son olacağını da sanmıyorum. Keşke herkesin Mr.Keating gibi bir öğretmeni olsa diyorum. Hayatımızda bir çok şeyle baş etmeye çalışırken aslında yaşamdan zevk almayı çoğu zaman unuttuğumuzu bu kitap sayesinde fark ediyorsunuz. Umarım sevdiğimiz ve ruhumuza iyi gelen şeyleri yapmaktan vazgeçmeyiz. Çünkü bunlar uğruna hayatta kaldığımız şeylerdir.Carpe Diem, Anı yaşa.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şunu bilmelisin ki, hiç kimse bir başkasının düşünmesine, bir şeyi arzu etmesine ya da hayaller kurmasına engel olamaz. İnsanları, hayvanlardan ayıran da işte bu düşünme, hayal etme özellikleri, düşünme yetileridir.