Ahmet Ceyhan

Ahmet Ceyhan
@Aceyhan46
" Şiir onu yazana değil, ona ihtiyacı olana aittir. " ...
Kahramanmaraş
Kahramanmaraş, 8 Ağustos 1994
34 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
3/10
·240 syf.··
2017 34. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2017 16:25
Küfür, kusmuk, alkol, sigara…Kitabın neredeyse yarısının oluştuğu tekrar. Vaktimi daha fazla israf etmeyi göze alıp yazılan küfürleri saysam çok rahatlıkla diyebilirim ki her sayfada küfür. Bazı arkadaşlar şirin göstermek ya da görmek için argo demiş ancak argo falan değil bu bildiğiniz en aşağı seviye kallavi küfür. Herkese- her şeye küfür… kediye küfür, balığa küfür, kendisiyle çorba içmek istemeyen kadına küfür…..????? Yani nezaket takıntım falan yok da … Ya bu kadar zor mu okura saygı duymak??? Ya da moda bir yazar olmak için illa gerek mi küfür?? Bel altı şakalarla gündemde olan komedi filmleri gibi mi mantık?? Ya da tepkilerimizi hakkını vererek taşıyabilecek zeka ürünü cümlelerden bu kadar mu yoksunuz?? Kitabın çoğunda tepkisini kusmak eylemi ile ilişkilendiriyor ya yazar. Afedersiniz ama gerçekten kusmak istedim kitap bitene kadar. Ben mi yaşlandım?? Yeni nesilin beyinlerindeki edebi bölüm mü farklı kodlanıyor artık bilmiyorum.. Zira artık bu tarz kitapları yeni nesil okurlar çok seviyor. Kabul ediyorum yazarın bazı cümleleleri takdir edilesi..Favori duvar yazısı albümü ama keşke küfürle öldürmeseydi o güzelim cümleleri. Ve her bölüm dram??. Dram da anlatılanlar çoğunun yaşadığı rutin hayat. Algıda hassasiyet bence, duygu eşiği fazlasıyla düşük yazarın. Kitapta belirttiği manik depresif hastalığının tesiri muhtemel. Kitabın arka kapağında yazıyor ya’’ Donmuş insanlığımıza ateşle yaklaşıyor yazar ’’ diye…Elbet okuyana, yazana, sevene saygım ..Ancak benim düşüncem şu ki; kitabı okuduktan sonra (özellikle de -balığına yem vermeyip bir hafta içindeki ölümünü gözlemlediğini anlattığı bölüm ve çöp karıştıran komşusuna duyduğu ve diğer tüm insanların duyduğunu iddia ettiği kayıtsızlığı yazdığı bölüm- ) insanlığım donmasın diye okumayacağım yazarlar
Tesirsiz ParçalarAli Lidar · Müptela Yayınevi · 20145,6bin okunma
Ahmet Ceyhan
Merhabalar öncelikle şunu belirtmek isterim. Söylediklerinize katılıyorum lakin çok ağır bir eleştiri olmuş. Küfür hoşuma gitmez ama bu üslubu biraz gerçekçilik katmış. Bir de başka bir açıdan bakmanızı da tavsiye ediyorum. Bence kendi gibi yani arkadaşı ile muhabbet eder gibi yazmış buda bence bir saygı göstergesi. Kiminin hoşuna gitmez kimi de umursamaz yazılarda geçen küfürleri. Bütün bir kitabı sırf küfür yüzünden bu kadar ağır bir eleştiri yapmamalıyız. Bence yazılarından önemli ve değerli yerleri almakta fayda var. Her yazıyı kabul etmediğimiz gibi sahiplendiğimiz şeyleri de ön plana koyarız çünkü her yazılan herkese aynı şeyleri ifade etmez herkes anladığını alır. Bir dostumun hep hatırlattığı daha doğrusu yüzüme vurduğu bir sözü var "evinde bir çok oda var ama niye her defasında lavaboya kafa yoruyorsun" der. Bırakalim da kitabın kötü tarafı burası olsun. Temiz yerleri bize kalsın. Saygılarımla