-Ölümün eşiğinden döndüğünü söylemiştin bana.
-Evet.
-Nasıl bir ölümdü bu ?
-Geleceği olmayan. Doğrusunu istersen geçmişi de olmayan. İlle de öğrenmek istiyorsan şimdisi de pek yoktu. Yalnız o vardı,ölüm. Bir de ben. Aramızda da bir eşik.
-Sonra n'oldu?
-Kapıyı yüzüne çarptım. Sırası değil, dedim ona.