İşte kitabın sonunda aklınıza gelince yüreğimi parçalayan o mektup;
"İnanma istersen yıldızların yandığına,
Güneşin döndüğüne inanama
Doğrunun ta kendisini yalan bil,
Ama seni sevdiğime inan Ophelia.
Canım Ophelia, beceriksizim şiir yazmakta,
İçimdekini kalıba dökme sanatım yok,
Ama çok, her şeyden çok seviyorum seni,
İnan bana ve Tanrıya emanet ol.
Canı teninde kaldıkça sevginle yaşayacak:
Hamlet. "
Hamlet'in Ophelia ya yazdığı o güzel mektup.Ey vaktinden evvel solan çiçek...