Ada

Ada
@Adaa1816
Bazen olabileceğiniz en kötü yer kendi kafanızın içidir
“Törenler ve dilekçelere dayanarak bir insanın öldüğüne nasıl inanırsınız?”
Sayfa 369·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkalarını mühim bulmayanlar,bir gün kendilerini de mühim bulmayanlarla karşılaşacaklardır...
Sayfa 293·Kitabı okudu
" Her geçen gün yeni suçlar öğreniyor insan. Okudukça , düşündükçe,yeni insanlar tanıdıkça sadece günahlarının arttığını hissediyor."
Sayfa 284·Kitabı okudu
“… affedersiniz ne kadar güzelsiniz, neden insan bir kelime bir cümle yüzünden kaybediyor?”
Sayfa 317·Kitabı okudu
İnsanlık öldü. Belki de hiç yaşamamıştı.Belki de benim insanlığım diye bir şey yoktu. Ben hücremde yanlış hayallere sürüklenmiştim. Korkaklığımı insanlık sanmıştım. Yalnızlığı insanlık saymıştım.
Sayfa 259·Kitabı okudu