Ada

Ada
@Adaa1816
Bazen olabileceğiniz en kötü yer kendi kafanızın içidir
Başkaları gibi yaşamasını bilmeyenler , başkalarını taklit etmeliydi.
Sayfa 248·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir Takım İnsanlar
Onlar mutluluklara düşmandır. Karanlıkta gözleri daha iyi gören yarasalar gibi,mutlak bir gecenin olmasını beklerler . Bizi de şaşırtmak istiyorlar. Yorgunum,fakat her şeyi seviyorum. Artık bir roman yazacak kadar yaşantım var. Oturup yazmak için sadece,
Sayfa 248·Kitabı okudu
Bazı insanların,bazı şeylere hiç hakları yoktu: ne var ki, insanlar da en çok ,bu hiç hakları olmayan şeyleri yapıyorlardı.
Sayfa 189·Kitabı okudu
Bir türlü sonuna gidemiyorduk rüyalarımızın. Korkuyorduk. Korkuyordum. Hayallerinde bile korkar mı insan?
Sayfa 156·Kitabı okudu
Herkesin bir fincan kahvesini içeceği bir yakını vardır Sevgi. Herkes, içini,yalnızca içine dökmez .
Sayfa 144·Kitabı okudu